Blog

Gabinet365 to must have w branży Beauty!

Jeśli działasz w branży beauty – Gabinet365 pomoże Ci w prosty sposób zapanować nad rezerwacjami. Korzystając z modułu możesz wyeliminować kalendarz papierowy czy notatnik z zapisami. Niezależnie od tego czy prowadzisz salon fryzjerski czy kosmetyczny – Gabinet365 oferuje najważniejsze funkcje, które sprawią, że praca stanie się jeszcze przyjemniejsza. Chcesz wiedzieć jakie? Oto część z nich: […]

Czytaj dalej

Kadry365 – wirtualne teczki pracownicze w Firmotron.pl

Jeśli szukasz systemu, który da Ci możliwość w wygodny i sprawny sposób zapanować nad sprawami dotyczącymi zatrudnienia w Twojej firmie – moduł Kadry365 to strzał w dziesiątkę. Program dostępny jest w wersji online dzięki czemu masz dostęp do potrzebnych danych w każdym miejscu i o każdej porze. Szybkie wyszukiwanie i przeglądanie dokumentów to ułatwienie zarówno […]

Czytaj dalej

Serwis – jak wybrać program do obsługi zgłoszeń?

Jeśli zastanawiasz się nad tym w jaki sposób usprawnić pracę swojego zespołu serwisowego poznaj najistotniejsze funkcje jakie powinien spełniać tego typu program. Najistotniejsze jest to by ułatwił Ci on codzienną pracę a nie tylko dołożył obowiązków. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci czym kierować się podczas wyboru takiego rozwiązania: Wyeliminowanie telefonów serwisowych Jeśli zależy Ci na wyeliminowaniu […]

Czytaj dalej

Astronauta jest gotowy, by pomagać Naszym Klientom!

Jakiś czas temu, stworzyliśmy dla Was narzędzie, które w znacznym stopniu usprawnia komunikację z naszym działem serwisowym. Mowa tu o naszym Astronaucie, widocznym w prawym dolnym rogu ekranu, bezpośrednio po zalogowaniu do modułu Firmotron. Nasz astronauta nie jest botem, który ma gotowe szablony odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania, a MY!  Więc pisząc do astronauty, […]

Czytaj dalej

SLA – jak uregulować warunki umowy serwisowej?

SLA według Wikipedii jest to umowa utrzymania i systematycznego poprawiania ustalonego między usługodawcą a usługobiorcą poziomu jakości świadczonych usług. Krótko mówiąc określenie pomiędzy dostawcą a klientem warunków świadczenia serwisu obejmujących na przykład czas reakcji i czas realizacji przeznaczony na obsługę awarii. Poniżej przedstawię kilka informacji na temat tego, jak w prosty sposób przy użyciu Serwis365 możesz […]

Czytaj dalej

Wdrożenie nowego oprogramowania w firmie – jak się do tego przygotować?

Na pewno wielu z Was ma obawy jak zespół zareaguje na wdrożenie nowego systemu w firmie. Jest to jak najbardziej zrozumiałe. Zastanawiacie się, ile godzin a czasem dni trzeba będzie przeznaczyć na wprowadzenie do niego danych i przede wszystkim jak znaleźć na to wszystko czas… W dzisiejszym artykule podpowiem Ci jak sobie poradzić z tym […]

Czytaj dalej


Przejdź do treści